NazadGlavni MenuOD TOOLKIT

Čitaj: akcija 1: Strategija: lista provjere.

Vaša grupa nešto želi. Da bi to dobili, koristite neku strategiju. Ova lista za provjeru pomoći će vam da izaberete pravu strategiju i pripremite se.

1. Definiranje akcijskog cilja

2. Tko je donositelj/ica odluka?

3. Koja strategija?

Izbor:

  1. Strategija uvjeravanja - argumenti i sadržaj igraju centralnu ulogu;
  2. Razmjena ili pobjednik - pobjednik strategija - (obostrani) interes stvara polazišnu točku;
  3. Strategija pritiska - prisvajanje moći je glavni pojavni oblik.

Donositelja/icu odluka se može uvjeriti ako:

Ako su ovi uvjeti dostupni ili ih možete učiniti dostupnima:

IZABERITE STRATEGIJU UVJERAVANJA.

Ako ne: nemojte dalje nuditi argumente jer oni neće imati efekta, zato IZABERITE pobjednik-pobjednik ili strategiju pritiska.

3a. Priprema za strategiju uvjeravanja:

Faktori uspjeha

Natuknice za proces uvjeravanja druge strane:

3b. Pripreme za razmjenu ili strategija pobjednik-pobjednik

Ovom strategijom obje strane dosegnu svoje ciljeve. Obje strane profitiraju. Glavno je pitanje: imamo li već kakav zalog ili možemo li steći nešto (materijalno ili nematerijalno) što je vrijedno drugoj strani. Toliko vrijedno da će on ili ona pristati na pogodbu, zadovoljiti vaše želje, a istovremeno postići svoje ciljeve?

Faktori uspjeha:

Uspjeh ovisi o spremnosti i kapacitetima dosizanja ciljeva obje strane.

Natuknice za pregovaranje usmjereno na razmjenu ili pobjednik-pobjednik strategija

3c. Pripreme za strategiju pritiska

Ako strategije 3a i 3b nisu moguće, organizirajte pritisak na donositelja/icu odluka:

Faktori uspjeha:

Rezultati uspješne strategije pritiska mogu biti:

  1. dosizanje vašeg cilja;
  2. sastanak na kojem obje strane prijete korištenjem sakupljene moći; (pregovori bazirani na moći, vidi niže)
  3. sastanak na kojem se obje strane slože da će tražiti rješenje na obostranu korist. (razmjena ili pregovori pobjednik-pobjednik)

Natuknice za pregovore bazirane na moći: