NazadGlavni MenuOD TOOLKIT

4.6.2.1: To samo za sebe nije problem jer NVOe bez političkih ciljeva također čine bitni dio civilnog društva. Ali konflikt se može pojaviti kada se neki ljudi unutar organizacije žele usmjeriti na razvoj ili društvene promjene. Njihova želja može se roditi iz iskustva da klijenti/ce uvijek iznova iznose isti problem, pa oni/one žele napasti korijene problema. Organizacija orijentirana prema pružanju usluga može uspjeti u razvijanju društvene akcije. Podaci i priče sakupljene kroz opsluživanje klijenata/ica mogu biti oruđe za socijalnu promjenu. (čitaj organizacije 6: lepeza mainstreaming-a)

U drugim slučajevima organizacijska kultura će smetati razvoju imidža više akcijske orijentacije. Možda organizacijska kultura sama može biti meta promjene. (Vidi rješenje 8: mijenjanje organizacijske kulture.) Inače, ta situacija omogućava jedan od dobrih razloga za dijeljenje organizacije. (Vidi rješenje 7: razdvajanje.)

Čitaj organizacije 6: lepeza mainstreaming-a.
Čitaj civilno društvo 4: NVOe i razvojne akcije.