NazadGlavni MenuOD TOOLKIT

4.6.3.1: Fraza takozvana nužnost pokazuje da vi ne dijelite to mišljenje. Vi pripadate krilu orijentiranom pružanju usluga. Akcijsko krilo često naglašava iskustvo u svakodnevnom radu organizacije, da klijenti/ce uvijek iznova iznose iste probleme, pokazujući strukturalnu prirodu problema. Zašto onda ne napasti korijen problema. Ljudi orijentirani pružanju usluga često misle da problemi ne nestaju kroz političke razgovore i klijenti/ce će ostati sami/e ako organizacija energiju usmjeri na akcije ili lobiranje. Taj se sukob mišljenja u nekim slučajevima riješi razvijanjem aktivnosti društvene akcije unutar organizacije orijentirane pružanju usluga. Podaci i priče sakupljeni u kontaktu sa ciljanom grupom mogu biti oruđe za uvođenje u temu socijalne promjene. U drugim slučajevima organizacijska kultura neće dozvoliti razvoj imidža više akcijski orijentirane grupe. Tada to daje dobar razlog za razdvajanje organizacije.

Čitaj organizacija 6: lepeza mainstreaming-a.
Čitaj civilno društvo 1: popis mogućih doprinosa NVOa,
Čitaj civilno društvo 2: definicije civilnog društva.
I čitaj civilno društvo 3: NVOe i njihov doprinos razvoju civilnog društva.
Čitaj civilno društvo 4: NVOe i razvojne akcije.
Čitaj civilno društvo 5: razlozi zbog kojih NVOe izabiru doprinositi civilnom društvu.