Ne propustite dan građanske moći |
|
|
Administratorica
|
Petak, 23 Studeni 2007 |
Ženska mreža Hrvatske u svojoj kampanji NEMA NEVAŽNIH IZBORA poručuje biračicama
da ne propuste dan građanske moći, već da izađu na izbore i vrlo promišljeno
odvagnu koja će stranka učiniti najviše da poboljša svakodnevnicu žena. Također
upozorava na sve veće siromašenje žena, na porast rodno uvjetovano nasilja, na
loš položaj žena na tržištu rada i na nedostatnu zaštitu materinstva, vidljivu u
činjnici da je trudnoća najčešće razlog za dobijanje otkaza ugovora o radu.
Ženska mreža poziva na promišljanje da li predizborna
obećanja stranaka doista pogađaju potrebe žena, poput onih da će omogućiti
porodiljni dopust do čak sedme godine, zabraniti pobačaj, legalizirati
prostituciju i slično.
Ženska mreža upozorava na činjenicu da je učešće žena
na kandidacijskim listama opalo u odnosu na prethodne izbore, a smještaj žena je
na začelju kandidacijskih lista. Izvjesno je da će broj žena u Hrvatskom saboru
opasti, te da će mjere i politike koje donose muškarci zakazati u odnosu na
potrebe žena.
Izostavljanje žena iz procesa odlučivanja urušavanje
je demokracije i civilizacijski nazadak. Ocjena kandidacijskih lista i politika
stranaka prema ženama dobar je kriterij izbora svojih parlamentarnih
predstavnika te zadnja mogućnost popravljanja rodne strukture Hrvatskog sabora.
Žena je u Hrvatskoj 51% od ukupnog broja stanovnika i
ukupnog biračkog tijela. Kad bi žene izašle na izbore, većinski bi odlučivale o
tome kakva će biti hrvatska politika.
Povezano:
- Ne propustite dan građanske moći
- Anketa za kandidate i kandidatkinje
- Novi list: Nema nevažnih izbora
- Izbori 2007.: Upitnik političkim strankama
- Novi list: Socijaldemokrati odgovorili na upitnik Ženske mreže
- Kanal Ri: Nema nevažnih izbora
- Odgovori SDP-a na upitnik
- Odgovor Hrvatske narodne stranke na upitnik Ženske mreže
- Slobodna Dalmacija: Hoćemo ministarstvo za žene
- Metro express: Hrvatskoj treba ministarstvo žena
- Slobodna Dalmacija: Gallov katalog seksizma
- IDS nema vremena komunicirati s biračicama jer je u predizbornoj kampanji
- Stranke nerado odgovaraju na konkretna pitanja
- Žene i izborne liste
- Vjesnik: Kampanja bez ženskih tema
- HRT: Programi stranaka su u drugom planu
- Večernji list: Kampanja s najmanje ženskih tema od 1995.
- Nacional: Izborna kampanja se pretvara u magličasti oblak
- Jutarnji list: Maknite s kandidacijskih lista zastupnice koje vrijeđaju žene
|