NaslovnicaEnglishKontakt
nogodnomaster.jpg

Sadržaj
Naslovnica
Platforma Ženske mreže
Kodeks
Struktura
Članice Mreže
Izjave
Aktivnosti
Kolumne
Kampanje
Ženska mreža u medijima
Nasilje prema ženama
Korisni linkovi
Plan stranice

Facebook
facebook.png
Dan žena 2014.
2014-03-08 13.01.35.jpg
18 myths of prostitution

18 myths of prostitution
Dan žena 2013.

Dan žena 2010.
dug-zenama.jpg

Dan žena 2009.
crkva

Koalicija za sekularizam
100 godina ...
Dan žena 2008.
let082.jpg
Dan žena 2007.
00127danzena07.jpg
Press clips

Večernji list: Vlatka Pokos vrijeđa žene Ispis E-mail
Administratorica   
Srijeda, 05 Rujan 2007

Reklama sa ženom koja hir i nelagodu liječi kupnjom, diskriminacijska je i uvredljiva jer žene predstavlja kao impulzivne i neodgovorne osobe.

Kako Vlatka Pokos u novoj reklami poručuje da šoping liječi sve stresove, pa tako očito i patnju što ne može viđati Lanu, otkazujemo suradnju koju smo s njom planirale izjavila je Sanja Sarnavka, predsjednica Grupe za ženska prava B.a.b.e, nakon što je pogledala reklamu Raiffeisen banke u kojoj tužna Vlatka Pokos živne i kreće u šoping nakon što joj RBA dade karticu. Htjeli smo joj pomoći i na njezinu primjeru pokazati kako nije u redu da žena koja je odgajala dijete, naposljetku bude nazvana samo maćehom, no Vlatka tada nije odašiljala poruku da je lakoumna žena koja sve rješava šopingom objasnila je Sarnavka.

Predsjednica Ženske mreže Bojana Genov smatra da reklama o ženama stvara sliku "neodgovornih bića kojima ne treba povjeravati ozbiljne stvari, pa niti kartice". Neukusna je jer se koristi predrasudama o ženama kao neodgovornim potrošačicama. Takva slika o ženama nema veze s realnošću, u kojoj većina žena odgovorno upravlja obiteljskim budžetom. Pritom se karticama ne koriste kao sredstvom psihoterapije, nego sredstvom preživljavanja od plaće do plaće. Reklama sa ženom koja hir i nelagodu liječi kupnjom, diskriminacijska je i uvredljiva jer žene predstavlja kao impulzivne i neodgovorne osobe.

Krajnja je posljedica te poruke da ženama ne treba povjeravati ozbiljne poslove, pa ni kartice. Teško mogu zamisliti ijednog muškarca na mjestu V. Pokos u toj reklami. Ona možda ne škodi njoj, ali šteti percepciji žena u javnosti drži B. Genov.

Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova Gordana Lukač Koritnik kritizira reklamu u kojoj se žene dijele na "prave dame" i one koje to, valjda, nisu. To je još jedna u nizu reklama koja promiče stereotipe o korištenju kreditnih kartica poput pravih dama i terapiji šopingom prokomentirala je spornu reklamu G. Lukač-Koritnik.

Vlatkin odgovor: Nisu mi niti nudile pomoć

Interesantno, nijedna od tih udruga nije mi se obratila kad mi je to bilo potrebno! Nitko mi se nije javio, niti ponudio pomoć! Doista su besramne i licemjerne! B.a.b.e. mi nisu ponudile pomoć, već je to jedna obična izmišljotina koju nisam demantirala jer ne stignem baš na sve reagirati. Uostalom, ako one nisu shvatile šalu i ironiju, ne samo da nemaju smisla za humor nego nisu ni inteligentne! Činjenica je da sve žene vole kupovati pa mi nije jasno što glume! Kad si lijep i pametan, svi te mrze! Nemam riječi! prokomentirala je Vlatka Pokos navode udruga i pravobraniteljice.


 
« Prethodna   Sljedeća »
Povratak na vrh!
© 2024 ďż˝enska mreďż˝a Hrvatske - Women's Network Croatia
Povratak na vrh!